Що нам потрібне від логотипу на сумочaці?
Логотипи на сумочках: так чи ні? Як свідчать опитування людей та їх реакції на ті чи інші моделі сумок, певної відповіді це питання немає. Це одна з небагатьох тем, пов'язаних з цим аксесуаром, що викликає такі запеклі суперечки та розбіжності. Незважаючи на те, що є люди, які буквально ненавидять такі сумки, майже всі брендові моделі мають на корпусі логотип у тій чи іншій формі.
Логотип може виглядати по-різному. Наприклад, у вигляді принта по всьому виробу, як у Louis Vuitton, GG Supreme Print від Gucci або Oblique Canvas від Діор. Або у вигляді гарячого тиснення на шкірі або фурнітурі, як Chanel, Dior і Saint Laurent.
То чого ж люди хочуть від логотипу?
Коли справа доходить до обговорення логотипів, то думки різняться. Але ще більше вони різняться, коли йдеться про мінімалістичні сумки. Під постами з обговоренням найкращих мінімалістичних сумок у коментарях писали: «Я люблю сумки без логотипу, але ці варіанти надто нудні для мене. Я не хочу платити стільки грошей за брендову сумку, яка так виглядає». Інший читач підтвердив цю тезу і заявив: «Погодьтеся, що більшість із них не виглядає цікаво».
Виявляється, що брендовий дизайн, що кричить, і «порожня» нудна сумка однаково не підходять покупцям. Баланс між цими крайнощами знайти досить складно. Покупці мають право на таку прискіпливість. Зрештою ми платимо гроші за брендові речі і можемо вимагати від них те, чого хочемо.
Важко відповісти на запитання, як виглядає ідеальна сумка і чи має бути на ній логотип. Але дизайнери, які випускають сумки з надлишком логотипу, повинні нарешті почати прислухатися до споживачів і зробити те, чого люди справді хочуть.