Любителі моди та люди, які знаються на трендах, завжди в курсі новинок розкішних брендів. Відомі марки дорогих сумок вже давно є мрією та головною метою тих, хто любить гарні речі та аксесуари. Їхні культові моделі мають іноді до непристойності високі цінники, але від цього їхніх фанатів не меншає.

Але зараз ми можемо спостерігати цікаві зміни у світі моди. До престолу розкішних сумок потихеньку підбираються вироби середнього класу. Вони користуються все більшою популярністю, тому що мають розумну ціну та величезну аудиторію людей, які не готові платити нечувані кошти за дизайнерські сумки. Набагато більше сьогодні цінується крута сумка за середньою ціною, тому що вона не тільки красива та якісна, а й куплена за розумні кошти.

Що виходить: середній сегмент — нова розкіш?

Визначення середнього сегмента

Для початку нам треба зрозуміти, що це таке середня ціна? Яка вона? Зрозуміло, що для кожної людини прийнятний поріг ціни є різним. Але, якщо подивитися на цінники на ринку сумок, можна визначити середній клас. Це сумки, які «дорожчі за Zara, але дешевші за Prada».

До такого сегменту належать сумки, розкішні за якістю, але доступні за ціною. Оскільки всесвітньо відомі бренди роблять величезну націнку саме за ім'я компанії, сумки із середнього сегменту можуть бути доступнішими за ціною.

Відомі дизайнери в середньому ціновому сегменті продають свої сумки в діапазоні 200-800 доларів, що дозволяє охопити досить велику аудиторію. Ця ціна залишається доступнішою, ніж у предметів розкоші від всесвітньо відомих розкішних брендів. При цьому якість таких виробів залишається на високому рівні.


Зростання цін на предмети розкоші

Мода суттєво подорожчала в останнє десятиліття. Середній клас аксесуарів теж дорожчає, проте це не так помітно, як зростання цін на бренди класу «люкс». Деякі моделі стали дорожчими на 300% порівняно з їхньою ціною кілька років тому.

Chanel, Louis Vuitton, Gucci, Hermès, Dior, Valentino та багато інших брендів роблять чудові сумки, проте їх ціна найчастіше не виправдана якістю та лякає покупців. Брендовий аксесуар дешевше за 1000 доларів сьогодні знайти складно. А купуючи вироби із середнього класу, можна зберегти величезну суму грошей у бюджеті, не жертвуючи при цьому якістю моделей.

Цікаві дизайни у ​​середньому класі

Як показує модна практика, люксові бренди рідко експериментують з формами, більше віддаючи перевагу своїм класичним формам, які вже добре відомі всім. А ось бренди середнього класу часто пропонують покупцям новий погляд на дизайн та форму виробів.

Такі компанії відомі тим, що змінюють  старі уявлення про сумки, експериментують з авангардними дизайнами та роблять вироби у своєму унікальному стилі.

Наприклад, бренд Cult Gaia. Він пропонує цікаві моделі з гігантськими перлинами, завдяки яким і прославився, часто випускає моделі незвичайних форм з цікавими ручками та оформленням. Або взяти бамбукову сумку Ark. Вона є зовсім новим поглядом на богемний шик.

Або, скажімо, в'язані сумки від JW Anderson із напуском. Короткий стиль, грайливий дизайн - це виділяє вироби на ринку.

Також бренди в середньому ціновому сегменті часто беруть на себе відповідальність переробляти стилі сумок, що вже стали класичними. Наприклад, JW Anderson Bumper – сумка класичної форми, але з цікавим оформленням краю. Або мініатюрна Bow від Self-Portrait, незвичайна та жіночна, але водночас у класичній формі.

Бренди в середньому ціновому сегменті часто винаходять щось таке, що стає їхньою візитною карткою. Наприклад, як Polène Number One. Абсолютно проста, але в той же час форма, що запам'ятовується, функціональна модель зі зручним клапаном, виглядає мінімалістично і в той же час розкішно. І вона, безумовно, асоціюється із цим брендом.

В Україні теж можна знайти якісні та стильні сумки, які входять до середнього цінового сегменту та доступні більшості людей. У магазині Bagtone.ua, наприклад, є безліч таких моделей, як жіноча шкіряна сумка хобо Monica — лаконічна форма, м'яка шкіра, ремінці, що знімаються, простий дизайн. Вона має всі шанси стати вашою незамінною помічницею в будь-якій життєвій ситуації.

Можна впевнено говорити, що сьогодні бренди середнього класу починають витісняти сумки від люксових компаній. Вони мають всі шанси змінити сучасний світ моди. І це добре з огляду на зростання цін на сумки Chanel, Birkin та інших брендів. Адже їх вироби вже більше схожі на предмети розкоші, аніж на практичний та стильний аксесуар. Для звичайного любителя моди це просто чудово, адже тепер з'являється все більше цікавих і, головне, доступних за ціною варіантів сумок, щоб виглядати стильно та яскраво.